Filter
Klantenservice

Levertijden

hoe lang is jouw pakket onderweg

Bij alle producten wordt er een indicatie van de levertijd weergegeven. Het kan voorkomen dat een artikel net iets meer aandacht nodig heeft. Wanneer dit het geval is, brengen wij je natuurlijk op de hoogte.

Levering bij meerdere artikelen:
Wanneer je meerdere artikelen hebt besteld, proberen wij deze artikelen in één zending bij je af te leveren. De levertijd van jouw bestelling wordt in dit geval gelijk aan het artikel wat de langste levertijd heeft. Wil je graag dat wij de artikelen verzenden in deelleveringen? Neem dan even contact met ons op.

Onze bestellingen worden verstuurd met PostNL. Zodra wij jouw bestelling aanbieden bij PostNL ontvangt je een e-mail met een Track en Trace code. Via deze Track en Trace code kunt je jouw zending volgen op de website van PostNL.

Na deze verzendbevestiging wordt je bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen bij jou afgeleverd.

Vertraging:
Wanneer wij jouw bestelling hebben verzonden maar je hebt deze nog niet hebt ontvangen, kun je het beste 2 tot 3 werkdagen wachten. 98% van de pakketten worden door PostNL de eerstvolgende werkdag na verzending afgeleverd. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat PostNL jouw pakket niet binnen 24 uur aflevert. Mocht het zo zijn dat je het pakket na 3 werkdagen nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij je vriendelijk jouw ordernummer bij de hand te houden.