Filter
Klantenservice

Garantie en defecten

We helpen u graag!

Er kan natuurlijk altijd iets mis gaan met een bestelling, wij lossen dit uiteraard voor je op. Bij het ontvangen van een bestelling is het dan ook van belang dat deze door de ontvanger gecontroleerd wordt. Mocht er iets mis zijn met het bestelde product, vragen wij jou dit binnen 24 uur aan ons door te geven. Dit kan uitsluitend via de mail; klantenservice@diamondsbyme.nl onder vermelding van een referentie nummer, naam en adresgegevens en de klacht.

Uiteraard geven wij garantie op onze sieraden. Wat deze garantie precies inhoudt, zullen wij intern beoordelen. Onze reparatie afdeling zal het ter reparatie aangeboden sieraad beoordelen en hierover contact opnemen met de klant.
Initieel heeft u als consument recht op wettelijke garantie. Deze houdt in dat u te allen tijde mag en kan verwachten dat een product zich gedraagt zoals u dat in alle redelijkheid mag verwachten.

De garantie vervalt als het sieraad niet aan onderstaande voorwaarden voldoet:

  • Het sieraad moet normaal gedragen zijn, let hierbij op abnormale deuken/butsen welke bij normaal gebruik niet op het sieraad zullen komen.
  • Het sieraad mag alleen ter reparatie aangeboden zijn geweest bij DiamondsByMe, niet bij andere juweliers en/of goudsmeden.

Uiteraard kunnen wij uw sieraad ook op maat maken. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden en prijzen.

  • Tot 1 maat groter of kleiner €15,- tot 3 maanden na de levering van de ring.
  • Tot 1 maat groter of kleiner €25,- na 3 maanden na de levering van de ring.
  • Voor het op maat maken van platina ringen maken wij altijd een prijsopgave.

De ter reparatie aangeboden sieraden worden op volgorde van binnenkomst in behandeling genomen en beoordeeld. Hiervan wordt je op de hoogte gehouden. En zodra wij meer weten over de garantie, zullen wij deze oplossing zo spoedig mogelijk aan je voorleggen. De reparatie termijn ligt tussen de 7 en 14 dagen.